Rezeki

Jumaat, 27 Mei 2011

mohon redha dan barokah dariNYA



Assalamua'laikum.






Apa khabar sahabat sekalian? Semoga dalam rahmat ALLAH sentiasa hendaknya. Ana, alhamdulillah, sihat. (^_~).






Hari ini, insya'ALLAH, akan menerima kedatangan kakak ipar dari Kuala Lipis. Beliau akan bersama ana sepanjang hujung minggu ini. Best! mr.Zauj, jangan jeles ya. Weekend ni adalah hari untuk Kak dan Wa. =p. Kerja elok-elok. Jaga kesihatan. (^_~)






Hmm. Baru saja dapat berita, ofismate ana telah kembali ke rahmatullah pada jam 3.30 tadi. Beliau merupakan seorang lelaki muslim yang baik, yang menjaga pergaulannya, yang terjaga ibadahnya. Semoga ALLAH tempatkan roh beliau bersama orang-orang yang beriman.






Sahabat-sahabat sekalian, ayuh kita sama-sama sedekahkan al-fatihah kepada beliau dan mendoakan kesejahteraan beliau di alam sana.. Al-Fatihah...






Baiklah, sampai di sini saja. Selamat berhujung minggu.






Kepada yang berkelapangan, bolehlah datang ke Putrajaya pada hujung minggu ini. Bukan ke konsert ya. Tapi, bersama geng baju Purple (Nisa' Putrajaya) untuk program edar risalah. Insya'ALLAH, kami akan mulakan berkumpul jam 9.00 pagi pada hari Ahad (29 Mei 2011) dan akan mengedarkan risalah di kawasan sekitar Presint.3 dan 4. Bagi yang berminat untuk menyertai program edar risalah, boleh hubungi ana (Syuhada). boleh rujuk di blog Nisa' Putrajaya : http://nisaputrajaya.blogspot.com/.






Doakan kami ya. Semoga dipermudahkan segala urusan.






* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers