Rezeki

Jumaat, 23 Julai 2010

ayuh, beramal kerana ALLAH


Assalamua'laikum.

Doa dan harapan, semoga sahabat-sahabat sentiasa sihat walafiat dibawah lembayung rahmatNYA.. Ana, alhamdulillah, sihat seadanya.

Ana ada sedikit pengumuman di sini. Insya'ALLAH, ana sedang mengumpulkan barang-barang untuk jualan amal bagi dana Nisa' Small Kindness, untuk kegunaan kebajikan. Jadi, kepada sesiapa yang bermurah hati untuk mendermakan pakaian, barangan, perabot lama, atau apa saja bentuk sumbangan, bolehlah hubungi kami. Kalau ada yang nak sumbangkan wang ringgit atau pun hamper/barang dapur, juga dialu-alukan. Terpulang kepada kalian.

Konsepnya mudah sahaja :

Anda sumbangkan/dermakan barangan terpakai @ baru kepada kami .

Kami jual semula dalam program Jualan Amal nanti.

Duit yang kami dapat hasil Jualan Amal tersebut akan digunakan sebagai dana bagi program2 kebajikan anjuran Nisa', dibawah seliaan Unit Kebajikan dan Kaunseling (UKK), insya'ALLAH.

Boleh rujuk website ini untuk mengetahui tentang program Nisa' Small Kindness yang pernah kami jalankan setiap tahun : http://www.webnisa.net/nisasmallkindess.php

Maklumat lanjut berkenaan perkara ini akan menyusul, insya'ALLAH. Kepada yang berminat atau untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi Syuhada melalui emel : syuhadaomar@gmail.com. Setiap emel akan dibalas, insya'ALLAH.

Semoga ALLAH merahmati segala usaha. Wassalam.

* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers