Rezeki

Ahad, 25 April 2010

salam kemaafan


Assalamua'laikum.

Apa khabar sahabat2 sekalian? Moga sihat sentiasa dalam limpahan rahmat dariNYA. Ana, alhamdulillah, sihat seadanya. baru saja pulang dari Kelantan, (^_~).

Alhamdulillah, syukur kepadaNYA diatas segala kurnia dan rahmat yang tak pernah putus-putus.. Bila rasa dahaga, ALLAH masih bagi peluang pada kita untuk MINUM AIR. Bila rasa lapar, ALLAH masih berikan kita MAKANAN untuk hilangkan rasa lapar. Kita juga perlu bersyukur kerana ALLAH juga masih mengizinkan kita untuk bernafas, untuk meneruskan kehidupan. Kalau bukan kerana limpahan rahmat dan nikmat dariNYA, tak mungkin kita masih bertahan hingga ke saat ini.

ALLAHU RABBI.

Baiklah, pertama dan selamanya ana ingin memohon ribuan kemaafan kerana tidak berkesempatan menaip sesuatu untuk pengisian blog ana ni. Maafkan ana. Balik Kelantan, banyak perkara yang dirancang. tapi, perancangan ALLAh jauh lebih hebat. Ana bersyukur atas segala ketentuanNYA. Itu adalah yang terbaik, insya'ALLAH.

******************

"Wahai saudaraku, perbaikilah hubungan dengan ALLAH, maka ALLAh akan perbaiki berjuta-juta manusia melaluinya" - Imam Ahmad

******************

* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers