Rezeki

Isnin, 5 April 2010

Program untuk Semua.. ^_^

Ini program UiTM Shah Alam
Ini pula program Nisa' Wilayah Persekutuan.

Assalamua'laikum.

Alhamdulillah, masih diberi kekuatan dan kesempatan untuk mencoret sesuatu disini. Alhamdulillah, syukur kepadaNYA diatas nikmat iman dan ISLAM yang masih diberi. Alhamdulillah, terima kasih ya ALLAH kerana menganugerahkan limpahan nikmat ini kepada kami. Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.

Buat semua pengunjung blog, terima kasih kerana sudi berkunjung. Ana hanyalah insan biasa yang banyak kekurangannya. Itu semua adalah percaturan yang ALLAH dah aturkan untuk ana. Dan andai ada sedikit kelebihan pada diri ini, ia juga adalah pinjaman dari ALLAH semata-mata. Moga apa yang ada, akan memberi manfaat kepada yang lain, insya'ALLAH.

Maaf kerana tidak berkesempatan untuk mencoret sesuatu sejak 3 hari yang lalu. Kita merancang, ALLAH juga ada perancanganNYA untuk kita, dan pasti, perancangan ALLAH sentiasa yang terbaik. Jadi, apa yang berlaku sepanjang 3 hari yang lalu, adalah yang terbaik untuk ana. (^_^). Alhamdulillah.
Pada petang ini, ana nak war-warkan program yang ada dalam pengetahuan ana. Insya'ALLAH, kalau ada lagi, ana akan inform pada antum.

Tentang program Ihtifal Sinar Islam Sejagat (ISIS) tu, ana mohon maaf, tak sempat nak upload banner minggu lepas. Jadi, masih ada beberapa hari lagi yang tersisa sebelum program tersebut tamat. Insya'ALLAH, sesiapa yang berminat dan berkelapangan, boleh hadir.

* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers