Rezeki

Isnin, 30 Mac 2009

hadiah teristimewa dari Pencipta


dengan nama ALLAH yang maha pemurah, maha penyayang...


syukran ya ilahi, menemukan aku dgn insan2 ini...

seringkali aku terfikir, adakah mereka gembira berukhwah denganku...

Ya Rahim, andainya aku menyahut panggilanMu terlebih dahulu,

sisip dan detikkanlah dalam hati2 itu, betapa aku mengasihi mereka hanya keranaMu,

mengingati mereka kerana bersama2 menongkah arus perjuangan keranaMu...

tabahkan hati mereka agar berhusnuldzon dengan setiap percaturanMu..

ya Al-Quds, sandarkanlah hati2 mereka pada cintaMu dan redhakanlah diri mereka dengan takdirMu..

ya Aliyy, himpunkanlah kami dalam golongan para syuhada' supaya tergolong di antara kekasih2Mu..


ya Allah, aku bersyukur dengan ukhuwwah ini... terima kasih ya Allah...

ukhuwwah fillah ila mardhatillah, hadiah teristimewa dari Pencipta....

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers