Rezeki

Khamis, 4 Ogos 2011

Bukankah kita bersaudara??

Assalamua'laikum

(mohon klik pada gambar untuk dapatkan paparan lebih jelas)

Alhamdulillah, atas segala nikmat kurniaanNYA. Hari ini, 4 Ramadhan. Alhamdulillah, ALLAH masih beri peluang dan ruang kepada kita semua. Selamat menunaikan ibadah puasa. (^_~)


Dikesempatan ini, kami ingin menghebahkan berkenaan dengan pengumpulan dana bagi program Nisa' Small Kindness (NSK).

Sepertimana tahun-tahun sudah, Unit Kebajikan dan Kaunseling, selaku duta kebajikan dalam organisasi Nisa', akan menjalankan program-program kemasyarakatan. Program ini bertujuan membantu insan-insan yang kurang upaya, tidak berkemampuan.

Bersempena dengan ketibaan Ramadhan yang mulia ini, Nisa' ingin menjemput sahabat-sahabat yang prihatin lagi budiman sekalian, untuk sama-sama menghulurkan sedikit bantuan, bagi meringankan beban saudara-saudara kita yang lain, yang tidak berupaya.

Semoga dengan sedikit sumbangan yang kita lakukan, mendapat keberkatan dan kerahmatan dari ALLAH. Membahagiakan saudara-saudara kita yang lain.

Kepada yang berminat, boleh rujuk poster, untuk rujukan dan tindakan seterusnya. Semoga ALLAH memberkati segala usaha.

Selain daripada pengumpulan dana untuk sumbangan Ramadhan dan Syawal, NSK juga memberi sumbangan barangan sekolah untuk anak-anak yatim, mahupun yang tidak berkemampuan. Boleh rujuk di sini untuk mengetahui lebih lanjut tentang NSK : Back to School .. rujukan : http://nisawp.blogspot.com/2010/12/nsk-back-to-school-di-mydin.html

Segala perhatian dan kerjasama dari pihak Cik/Puan/Tuan, kami dahului dengan ucapan terima kasih

SUMBER : http://nisaputrajaya.blogspot.com/2011/08/susah-senang-kita-rasai-bersama.html


* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers