Rezeki

Jumaat, 25 Februari 2011

Jemputan ke Majlis


Peta Lokasi Majlis

Assalamua'laikum.

Alhamdulillah, ALLAH masih sudi meminjamkan nikmat iman dan ISLAM kepada kita. Juga nikmat sihat dan usia yang bersisa. Alhamdulillah, atas segalanya.

Puji dan puja hanya untukNYA.

Selawat dan salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.

Hari ni, hari Jumaat. Bertarikh 22 Rabiulawal 1432H bersamaam dengan 25 Februari 2011M. Alhamdulillah, masih lagi berkesempatan meneruskan kehidupan.

Semakin dekat dengan musim cuti sekolah, makin banyak jugalah kad undangan perkahwinan dihulurkan. Insya'ALLAH, dengan izinNYA, Kakak ipar ana akan melangsungkan perkahwinan beliau pada 12 Mac 2011. Dikesempatan itu, ana dan suami juga akan sama-sama menjadi pengantin yang diraikan.. (^_^). Kalau di Kelantan, kami gelarkan majlis tersebut sebagai "Majlis Sambut Menantu"... Kalau luar dari Kelantan, ana tak tahu apa gelarannya. Adik Syirah boleh bantu akak? =p

Maka, dengan itu, ana dan suami dengan rendah diri, ingin menjemput sahabat sahabiah sekalian, sesiapa yang mengenali diri ini mahupun suami, sesiapa yang berkesempatan dan ada kelapangan waktu, bolehlah hadir ke Majlis tersebut, pada tarikh yang ditetapkan.


Maklumat berkenaan majlis :


Tarikh : 12 Mac 2011

Masa : 11 pagi -6 petang

Tempat : 1463-C, Jalan Long Yunus, 15200 Kota Bharu, Kelantan. (berhadapan dengan Kedai Yati Ayam Percik)



Pada tarikh dan waktu yang sama juga, beberapa orang shbiah akan melangsungkan majlis perkahwinan di beberapa tempat yang berbeza.


1) Kak Hasni dan pasangan


2) Kak Sya dan pasangan


"Semoga ALLAH memberkatimu, dan memberi berkat keatasmu, dan menghimpunkan kamu dalam kebaikan."


Andai ada yang dapat hadir, mohon hubungi ana ye. Syukran. Ilal liqa', ma'as salamah.


* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers