Rezeki

Jumaat, 29 Jun 2012

Cahaya KasihNYA

Assalamua'laikum.

Alhamdulillah, puji dan syukur kepadaNYA, yang masih mengizinkan kita meneruskan kehidupan hingga ke saat ini. Tiada kuasa yang dapat menandingi kekuasaanNYA. DIAlah ALLAH, Tuhan sekalian alam.

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..

Kelahiran mujahid pertama pada 16 April yang lalu, memberi kesan kepada kami. Dari segi masa, cara berfikir, cara menguruskan rumah tangga. Banyak yang perlu dipelajari. Ada juga yang perlu diubah, supaya lebih menepati kehendak semasa.

Alhamdulillah, atas segalanya.

Peranan seorang ibu dan ayah di zaman yang serba moden ini, semestinya lebih mencabar. Dengan teknologi yang semakin berkembang, kemudahan yang melambak, memberi kesan kepada perkembangan pertumbuhan anak-anak. Semoga zuriat kita semua dalam perlindungan ALLAH hendaknya.

2 bulan 14 hari

Usia mujahid sudah menjangkau 2 bulan 14 hari. Hari ke hari, semakin banyak perkara baru yang beliau tengok, dengar, belajar. Sekarang, dah berada di kota konstantinopel Malaysia. Beliau sedang cuba membiasakan diri. Alhamdulillah, tak banyak meragam. Tidur pun dah tak terganggu. Alhamdulillah. Terima kasih Ya ALLAH.

Kepada yang ingin melihat wajah terkini si kecil, kami sertakan bersama di sini. (^_~).


MUHAMMAD ILHAM SYAKIRIN BIN MUHAMAD RASHDAN


(ini gambar bertarikh 29 Jun 2012 - jam 10 pagi)


(gambar 2 minggu lepas.. =)

mohon doa dari semua ya.. terima kasih. =)

* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers