Rezeki

Rabu, 14 Mac 2012

JOM CAKNA ISU SEMASA : SYRIA

Assalamua'laikum.

Apa khabar semuanya? Moga sihat dan ceria sentiasa hendaknya. Kami, alhamdulillah, sihat walafiat.

Sekarang, sejak tinggal serumah dengan zauj, alhamdulillah, selera makan sangat memberangsangkan. (^_~). Berat bertambah dengan cemerlang. Nurse senyum je bila timbang. Kalau sebelum ni, sejak hamil, paling banyak naik pon, 400 gram je. Tapi sejak 2 minggu lepas, kenaikan sehingga 700 gram. (^_~). Makan, makan, makan. Apo nak jadi dengan puan Syuhada ni? Heee

***



 
Baiklah, tanpa membuang masa, nak ajak sahabat-sahabat sekalian untuk sama-sama cakna isu semasa. Jom bersama dalam majlis ilmu yang akan berlangsung pada ketetapan sebagaimana di bawah :

SYRIA : What's Next??
TARIKH : 17 MAC 2012 (SABTU)
MASA : 8.00 MALAM
TEMPAT : DEWAN SOLAT UTAMA, MASJID TUANKU MIZAN, PUTRAJAYA (MASJID BESI)
PENCERAMAH : PROF MADYA DR. KAMARUZAMAN YOSOF (Institut Kajian Rantau Asia Barat, UKM)


Ayuh, sama-sama kita kupas dan fahami, apakah yang berlaku di Syria. Siapakah mereka? Mengapa berlakunya peristiwa tersebut?

Semoga hasil dari pengisian dan perkongsian nanti, akan mencambahkan kefahaman dan keprihatinan serta kepekaan kita dengan isu semasa.

Program ini terbuka kepada umum. Semua muslimin dan muslimat dijemput hadir beramai-ramai.

Jangan lupa ajak kawan-kawan yang lain ya. Yang tak dapat datang, bolehla tolong sama-sama sebarkan tentang program Kuliah Maghrib ini. Semoga ALLAH memlimpahkan kebaikan yang berganda buat kalian.

Wassalam

* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers