Rezeki

Khamis, 19 Januari 2012

Pulangnya anak ke pangkuan keluarga

Assalamua'laikum.

Alhamdulillah, ALLAH masih izinkan kita meneruskan kehidupan hingga ke saat ini. Syukur padaNYA, yang masih kurniakan nikmat yang tak terhitung kepada kita semua. Alhamdulillah.

Esok 20 Januari 2012, insya'ALLAh, ana dan zauji bakal kembali ke pangkuan keluarga kami di Kelantan. =). Dah lama rasanya tak bertentang mata dengan ayah dan mek. Ayah dah sibuk-sibuk cari serati dan ayam kampung. Nak bagi anak menantu makan. Haih, ayah, ayah. Memang macam tu lah sikapnya dari dulu hingga sekarang. Memang lumrah ayah dan mak kita. Sanggup bersusah demi anak-anak. Terima kasih ya ALLAH, kerana masih izinkan kami bersama hingga ke saat ini.

Perjalanan esok, belum pasti lagi berapa jam. Harap-harap tak jem lagi. Kalau tak, memang penat juga lah nanti. Kasihan pada zauji, bertambah penat kalau jem. Moga ALLAH permudahkan dan selamatkan perjalanan kami. Aminn.

**tak sabar nak jumpa mereka**

Minggu depan, ada dua orang sahabat akan mendirikan rumah tangga. Insya'ALLAH kalau tak ada aral, kami sampai. Di Kelantan, asal musim cuti je, mesti jem. Hee, sampai rasa malas nak keluar rumah. =P. Tapi nak tak nak, kena keluar juga. (^_^). Hari Ahad kena pergi Klinik Kesihatan Kuala Krai, buat MOGTT (minum air glukos). Harap-harap tak ramai sangat orang nanti. =) Seram pun ada, sebab tak pernah lagi pergi cucuk2 di KKKK. Hee, takot sakit. =P (mengada)

Baiklah, sampai di sini dulu. Belum pasti samada berpeluang guna internet atau tak balik rumah nanti. Kemungkinan besar laptop akan digunakan sepenuh masa oleh anak buah atau mungkin juga tak sempat pun nak buka laptop, memandangkan banyak juga kerja nak kena selesaikan balik nanti. =). Seminggu di kampung, tak terasa pun. Mesti kejap je. Haih, tak sabar nak balik cuti 3 bulan. =P

Mohon doakan kami selamat pergi dan kembali ya. Ilal liqa'. Assalamua'laikum.

p/s : jaga diri hiasi peribadi. Tutup aurat dengan sempurna, jaga akhlak. Moga ALLAH redhai kita semua.


* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers