Rezeki

Selasa, 23 November 2010

Segala puji hanya untukNYA


Assalamua'laikum.


Alhamdulillah, syukur kepadaNYA atas limpahan nikmat dah rahmat yang tak putus-putus.


Alhamdulillah, pada 12 Zulhijjah 1431H bersamaan 19 Nov 2010 yang lalu, ana telahpun bertukar status, dari pangkat CIK kepada PUAN.. (^_~).


Alhamdulillah, segala puji bagiNYA atas segala nikmat dan rahmat. DIA memberikan yang terbaik untuk kita, sentiasa, insya'ALLAH.


Majlis akad nikah telah berlangsung pada jam 10.30 pagi, alhamdulillah, berjalan lancar.


Terima kasih diucapkan kepada semua sahabat, yang dikenali mahupun yang tidak dikenali, atas doa yang tidak putus-putus. Terima kasih atas sokongan dan kehadiran ke majlis tersebut.


Adik Syirah sayang dan suami, terima kasih atas kehadiran ke majlis akak yang serba sederhana. Terima kasih juga atas doa dan tanda kenangan. Insya'ALLAH akan dimanfaatkan sebaiknya. Juga kepada Kak Isma dan sahabiah yang datang dari Perak, jauh perjalanan, luas pemandangan ya. Insya'ALLAH, jika ALLAH izinkan, PASTI DIA akan aturkan pertemuan yang lebih baik. 3 tahun tidak bertemu, setelah pertemuan kali pertama di kampus pada 2008 yang lalu, pastinya masa yang ada begitu terbatas untuk kita. Tidak lupa kepada Jan dan Angah serta Adik Ha. Terima kasih ya. Sangat-sangat menghargai bantuan dari kalian. Besar ertinya. Berjaga hingga pagi untuk siapakan barang-barang. Terima kasih. Sangat bermakna. Kepada sahabat lama, Farhana dan Hanis, kalian penyelamat di saat getir. =). Terima kasih.


Dikesempatan ini, ana dan suami, ingin memohon maaf kepada sahabat sekalian diatas segala salah dan silap serta kekurangan sepanjang majlis berlangsung.


Doakan kami ya. Semoga Bait Muslim yang dibina mendapat redhaNYA.


* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers