Rezeki

Isnin, 6 September 2010

Eid Mubarak

(klik untuk dapatkan paparan yang lebih jelas)

Assalamua'laikum
Alhamdulillah, beberapa hari saja lagi, kita bakal dipertemukan dengan 1 Syawal. Dikesempatan ini, ana ingin memohon kemaafan dari antum, atas segala salah dan silap yang telah ana lakukan, antara sedar mahupun tidak. Adakalanya ada patah kata yang tidak menyenangkan, adakalanya ada gurauan yang berlebihan. Oleh itu, ana mohon agar dapat dimaafkan diri insan yang kerdil ini.
Semoga Ramadhan yang berbaki ini dapat kita manfaatkan sebaiknya. Dapatkah kita bersamanya lagi pada tahun seterusnya? Wallahua'lam.
Kepada yang memandu, berhati-hatilah ketika memandu. Ingatlah, kita bukan keseorangan di jalan raya. Pandulah secara berhemah. Ingatlah orang yang tersayang. Nyawa terlalu mahal nilainya.
Kepada yang menaiki pengangkutan awam, waktu naik bas, boleh pesan pada pemandu supaya berhati-hati. Kalau rasa mampu, bolehla jadi teman bual kepada pemandu, terutamanya jika trip malam. =). Jangan lupa baca doa naik kenderaan ye, sahabat-sahabat.
Semoga selamat tiba ke destinasi. Selamat berhari raya.=)
Insya'ALLAH ana akan kembali ke pangkuan keluarga pada hari Rabu ini. =). Semua adik beradik dah berkumpul di kampung. Ana, masih setia di pejabat.=)
Baiklah, mohon undur diri dulu. Wassalam.
* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers