Rezeki

Khamis, 13 Ogos 2009

alhamdulillah...

assalamua'laikum.. alhamdulillah, semalaman ana meluangkan masa, diberi peluang oleh ALLAH.. alhamdulillah, syukur sangat... tak tahu nak luahkan macam mana.. (^_^)..
sebenarnya, ana telah berjaya meluangkan masa membelek, menyelak, memerhati, menengok, membaca sebuah buku yang ana beli 6 ogos yang lepas..dalam masa 1 jam, ana hanya membaca sehingga mukasurat 9.. hmm, lama kan? mesti dan pasti, serta teramat yakin, ramai yang akan bertanya, kenapa lama sangat untuk baca hanya 9 mukasurat.... jawapannya :- kerana ana cuba untuk menghayati setiap patah kata dan tulisan yang telah tertulis dalam buku tersebut.. semakin lama, hati ana semakin teruja.. ya ALLAH, mulianya hati hamba-hambaMU ini... kurniakanlah juga aku dengan sifat sebegini... hmm, buku apa yang ana dah baca ni?? sampai macam tu sekali perasaan ana...pernah dengar atau terlihat atau membaca kisah dua Umar?
umar alkhattab dan umar abd aziz.. buku itulah yang ana baca semalam... hmm, ana tak nak bercerita panjang lagi.. insya'ALLAH, bila ana dah habis baca, dan dah bersedia untuk berkongsi dengan antum, ana akan kongsi apa yang ana dapat dari buku ni.. (^_^)... salam ukhuwwah..

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers