Rezeki

Jumaat, 14 September 2012

Alhamdulillah.. Syukur padaNya

Assalamua'laikum.

Apa khabar semuanya? Apa khabar sahabat yang dikasihi ALLAH sekalian?
Moga sihat badan, sihat iman.

Pagi Jumaat penuh barokah. Semoga segala urusan dipermudahkan, segala perancangan dirahmati, segalanya diberkati dan diredhai Ilahi.

Alhamdulillah. Ucapan tanda kesyukuran. Itu zahirnya, dan lazimnya. Bila mendapat sesuatu yang kita hajati, bila ALLAH beri sesuatu yang membawa kegembiraan, kebaikan pada kita.



Alhamdulillah. Zauji dan anak sudah pulih. Demam mereka sudah kebah. Rutin harian kembali seperti biasa. Zauji sihat, anak sihat. Ibu gembira, ibu bahagia, ibu suka. (^_~)

Terima kasih atas doa dari kalian. Semoga ALLAH limpahkan kebaikan berganda. Terima kasih atas sokongan. Moga ALLAH tetap jaga hati kita semua.
Terima kasih atas perhatian. Moga kita tetap terpelihara dan saling menjaga.

Ilham, badanmu sedikit susut. Tapi tetap ceria, tetap gembira. Rasanya dalam masa terdekat ni, Ilham akan boleh angkat badan cepat dan lama berbanding sebelum ni. Nanti bolehla merangkak pula. (^_^).

Lazimnya, setiap kali nak belajar benda baru, anak-anak akan demam. Susutkan badan. Iya, Ilham sekarang sedang belajar mengangkat badan, bersedia untuk merangkak. (^_~). Sekarang, lepas demam, Ilham makin suka angkat badan, kuatkan paha, lengan. Lepas ni, ibu kena siap sedia untuk mengejar Ilham lah nampaknya. Hehe. (^_~).

Haih, Acik ISma, kapan dapat bertemu? ;p. Ilham dah lama tunggu ni..hehe. Kami tahu, acik selalu datang jenguk blog ibu. ;p

Baiklah, undur diri dulu.

Setiap yang ALLAH hadirkan, pastinya diiringi hikmah yang tak mampu kita fikirkan. Namun adakalanya, kita tetap ingin mengeluh meskipun tahu ALLAH takkan membebani hambaNYA diluar batas kemampuannya.

ALLAH, hati ini terlalu rapuh. Janganlah Kau biarkan kami menentukan nasib kami sendiri walau sesaat pun.



Jaga diri, iman, ISLAM. :)

Wassalam

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers