Rezeki

Selasa, 7 Jun 2011

Kita milik ALLAH



Assalamua'laikum.



Alhamdulillah, ALLAH masih izinkan kita semua meneruskan kehidupan di Bumi Tuhan ini. Alhamdulillah, dibekalkan keimanan, kesihatan, kasih sayang sesama insan. Segala puji dan puja hanya padaNYA. Alhamdulillah.



Hujung minggu lalu, berpeluang bertemu dengan sahabat-sahabat dari serata negara. Alhamdulillah, ALLAH masih izinkan kita bertemu. (^_~). Bak kata Zauji, ia seperti Hari Raya buat kita. Semua orang datang berkumpul, bersalaman tanpa mengira pangkat mahupun usia, bertanya khabar, dan saling menyemai dan mengerat ukhuwwah, serta saling berkongsi cerita suka dan duka. Masa nilah kita nak tanya khabar Atok2 kita, masa ni lah nak jumpa semua orang hebat2. Alhamdulillah. ALLAh bagi peluang.



Kak Sarah, adik Aishah dan Kak Liyana , Kak Dayah serta suami dari Selangor. Kak Su dari Terengganu. Kak Sara dari Perlis. Kak Isma dan Kak Ain serta Mak Cik Nor dari Perak. Ust.Sham dari Pahang. Kami berkumpul, bertemu dan berpisah kerana ALLAH. Segalanya adalah percaturan dari ALLAH. Maha suci ALLAH, yang telah menetapkan segala yang terbaik untuk kita. Lama tidak bertemu, di sana kita bertemu. (^_~). Pertemuan yang tidak dirancang.. Tapi, ALLAH bagi peluang untuk kita bersua muka, beramah mesra. Merungkai kerinduan yang bersarang dijiwa. Alhamdulillah.



Terima kasih ya ALLAH, atas segala limpahan nikmat yang tak pernah putus. Semoga apa yang kami lakukan, hidup dan mati kami, dalam rahmat dah redhaMU ya ALLAH.



Istiqomahkanlah kami di jalan yang diredhaiMU.



* STRIVE FOR MARDHATILLAH *

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers