Rezeki

Ahad, 4 Julai 2010

Sharing is caring

(sebelum ni tangan kiri, kali ni tangan kanan pulak. kalau kali ni tak jadi jugak , doktor nak operate d leher pulak)


Assalamua'laikum.



Alhamdulillah, hingga kesaat ini, kita masih berpeluang meneruskan kehidupan di dunia ini. Syukur kepadaNYA diatas nikmat usia yang masih bersisa. Alhamdulillah. Semoga kita semua sentiasa menjadi hambaNYA yang bersyukur. Aminn.


Insya'ALLAH, pada 6hb Julai, ana akan bertolak pulang ke kampung halaman, bertentang mata dengan insan-insan kesayangan, berlabuh di pelabuhan rindu. ALLAH, tak sabar rasanya. Insya'ALLAH, pukul 10 malam akan tiba di KB. Dijemput kakak, keesokkannya akan ke HKB. Ayah ana masuk wad 6hb Julai, dan pembedahan kali kedua akan berlangsung pada 7hb Julai, insya'ALLAH. Semoga ALLAH permudahkan segala urusan, insya'ALLAH. Kta doktor, potensi untuk gagal agak tinggi, faktor usia jadi penyumbang. Insya'ALLAH, kuasa ALLAH tiada tandingan. Mohon doa dari sahabat-sahabat ya. Doa' senjata mukmin. (^_^).




ALLAH datangkan ujian, DIA ada jalan penyelesaiannya. Semua yang berlaku ada dalam pengetahuanNYA, samada yang ghaib mahupun yang terzahir. PercaturanNYA sentiasa yang terbaik. Yakin, insya'ALLAH. Moga kesabaran dan ketabahan milik kita semua.

* STRIVE FOR MARDHATILLAH *



muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers