Rezeki

Khamis, 25 Februari 2010

what U give, U get back.. (^_~)


Assalamua'laikum.. Alhamdulillah, masih sihat wal afiat.. (^_~).. walaupun hanya seungkap kata, biarlah ia terlakar di blog ini.. Siapa yang akan membacanya? Wallahu ta'ala a'lam.. Insya'ALLAH, sesiapa yang diilhamkan kepadanya untuk membuka web page ana ni.. Tak kisah pun kalau tak ada orang nak baca, apa yang penting? Kita dah buat apa yang sepatutnya.. (^_~).

Ana nak tulis pasal apa pulak ni?

Topik kita petang ni ialah : senyum... Hehe, kenapa pilih topik senyum? Sebab ana suka senyum.. Dan ana suka bila ada orang senyum pada ana.. Bila nak marah, tengok senyuman ni, rasa sejuk je hati.. Bayangkan ayah yang dah mula jeling pada kita bila kita buat silap, hati dup dap dup dap dah, lepas tu ayah tak jadi marah, tapi ayah hadiahkan SENYUMAN pada kita... Apa perasaan kita waktu tu? ALhamdulillah, kelegaan dan kegembiraan yang tak dapat digambarkan.. (^______^)

Oleh, itu, senyumlah.... Mudah-mudahan senyuman dari kita semua dapat menggembirakan hati insan lain..(^_~).
Jangan kedekut senyuman ye.. jom, senyum, senyum, senyum....... Smile.... (^___________^).
Hehe, nak lancarkan kempen senyum la.. Adik Mira, Adik Azmah, Adik Syira dan sahabat-sahabat lain, anda adalah insan-insan terpilih untuk menjayakan kempen ni.. (^_^)

muslimah


Allahumma khirli wakhtarli

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers